środa, 23 listopada 2016

ALL I NEED IS... DIVING/WSZYSTKO CZEGO MI TRZEBA TO...NURKOWANIE








WSZYSTKO CZEGO MI TRZEBA TO...NURKOWANIE
 
Podczas gdy u nas 99,9% ludzi biegało w zimowych kurtkach i czapkach po ulicach, a w domach ogrzewanie zostało włączone na conajmnie trójkę, na Malcie panowała piękna słoneczna, październikowa pogoda. Sprzyjała ona nie tylko opalaniu  lub, w moim przypadku, spalaniu się na słońcu, czy też pływaniu w ciepłym morzu, lecz także nurkowaniu. Jako NIE-nurek, a jednocześnie żona instruktora nurkowania technicznego, mam zawsze swoisty dylemat. Ryzykować moje zdrowie psychiczne i zanurkowac z butlą, czy spokojnie nurkować sobie z maską na powierzchni? Oto jest pytanie. Ponieważ była z nami tym razem już po raz drugi moja Mama, miałam dobrą wymówkę, aby nie zanurzać się głębiej, a jedynie obserować to, co mieści sie na ok. 1,5-2 metrach, co jest zadaniem bardyo łatwym. Z drugiej strony zdjęcia mojego męża, nieliczne bo nie lubie fotografować, po raz kolejny zmusiły mnie do zadumy. Przecież ten podwodny świat jest taki piękny, nie trzeba schodzić nie wiadomo ile metrów w dół. Mimo wszystko nie przełamałam się, ale wszytkim odważnym polecam nurkowanie na Gozo i pokazuję kilka zdjęć autorstwa mojego i mojego męża.
underwater  selfie :-)


ALL I NEED IS... DIVING

When the most European were wearing winter clothes and the heating was put on level 3 in 99,9 % of apartments, in Malta we were still enjoying nice, sunny, October weather. This is a perfect weather not only from lying in the sun or swimming, but also for diving. As NO-GO-DIVER on the one side, but the wife of technical diving instructor on the other side, I’m always having very hard decision to take. Dive or not dive? That’s the question. To be honest I’m afraid of going deeper with a bottle on my back, that’s why I rather stay on the surface and do nose-diving. In Gozo it’s really enough to see the wonderful underwater live on depth of 1,5-2 meters. My husband took this time some pictures, which I can show you, normally he hates photographing, but I forced himJor better to say convinced him, hahah. For everyone who wants to try this sport, I can recommend Gozo. Just take a look of the pictures !

 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz